GOOOOOOOOD NEWS BOYS and GIRLS -TIME to open a bottle of good wine perhaps!!!!!!
www.tolmi .gr is reporting (see article below in Greek) that the port in the South of Crete is not anymore in the planning of the Greek Ministry of Merchant. Apparently the Ministry is focusing in the ports of Pireaus and Thessaloniki for container shipments since these are the ports the investors are interested in.
Anyone who is against the port and Crete lover should stay however vigillant until the container port issue is totally gone and for any other future damaging the environment industrial projects planning in South Crete and especially close to the Natura classified by the EU areas.
Cheers
Ton
The article in Greek
Στις αθάνατες ελληνικές καλένδες κατέληξε το περίφημο έργο του λιμανιού στα νότια παράλια της Κρήτης μετά την αντικατάσταση του Μανόλη Κεφαλογιάννη στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Χθες ο γενικός γραμματέας Λιμενικής Πολιτικής του ΥΕΝ από το Ηράκλειο ξεκαθάρισε πως το λιμάνι που σχεδιαζόταν στο Τυμπάκι δεν είναι μέσα στους στόχους του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Ουσιαστικά δηλαδή το περίφημο έργο που θα άλλαζε τα δεδομένα στο νότο του νησιού και τόσα πολλά είχαν ειπωθεί για αυτό… βούλιαξε στα νερά του Λιβυκού Πελάγους. Το έργο το οποίο προσπαθούσε με κάθε τρόπο να προωθήσει ο πρώην υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιάννης έμεινε ένα όραμα και μόνο, καθώς το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιριών έχει περιοριστεί στα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά τα οποία η κυβέρνηση αποφάσισε να παραχωρήσει σε ιδιώτες. Ο κ. Γιώργος Βλάχος χθες από το Ηράκλειο όπου βρέθηκε για τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου δήλωσε πως το συγκεκριμένο έργο δεν είναι μέσα στους άμεσους στόχους του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αν και όπως είναι γνωστό λίγο πριν από τις εκλογές του περασμένου Σεπτέμβρη ο ΟΛΗ έσπευσε να προχωρήσει στη διακήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για τη δημιουργία του λιμανιού με τη μορφή της σύμβασης παραχώρησης. Μια διακήρυξη που ουσιαστικά έγινε για συγκεκριμένους λόγους, από ό,τι φαίνεται τουλάχιστον από τις δηλώσεις του γενικού γραμματέα του ΥΕΝ.
«Αυτή τη στιγμή οι παραχωρήσεις των δύο μεγάλων λιμένων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη είναι στο επίκεντρο του υπουργείου, καθώς όπως είναι ήδη γνωστό είναι σε εξέλιξη οι σχετικοί διαγωνισμοί. Αυτή τη στιγμή δεν είναι ο στόχος μας το Τυμπάκι» δήλωσε ο Γιώργος Βλάχος χθες όταν ρωτήθηκε σχετικά για το συγκεκριμένο έργο. Βέβαια ο γενικός γραμματέας προσπάθησε να χρυσώσει το χάπι, λέγοντας πως φαίνεται η περιοχή να προσφέρεται για τη δημιουργία λιμανιού για εμπορευματοκιβώτια και πως υπήρξε κάποιο ενδιαφέρον από επενδυτές στο παρελθόν. Αναφερόμενος όμως στο κόστος, ο Γιώργος Βλάχος είπε χαρακτηριστικά πως δεν πρόκειται να επιβαρύνει τον Έλληνα φορολογούμενο «εφόσον επιλεγεί το έργο να γίνει», τονίζοντας με νόημα τη λέξη «εφόσον». Οι αναφορές αυτές του γενικού γραμματέα του ΥΕΝ προκάλεσαν μία «παγωμάρα» χθες στα στελέχη του Οργανισμού Λιμένος που προσπάθησαν με κάθε τρόπο να κλείσουν την κουβέντα για το συγκεκριμένο θέμα. Ζημιές Στη χθεσινή Γενική Συνέλευση των μετόχων του ΟΛΗ εγκρίθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2007, που σύμφωνα με τον κ. Βλάχο ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά παρά το γεγονός πως καταγράφηκαν ζημιές. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, το 2007 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 44% σε σχέση με το 2006, όμως η αύξηση των δαπανών για τη μισθοδοσία των υπαλλήλων οδήγησε στο να καταγραφούν ζημιές. Πάντως ο ίδιος εκτίμησε πως το τρέχον έτος θα υπάρξουν κέρδη για τον Οργανισμό.
Ημερομηνία Έκδοσης: 24/5/2008